چگونه برای درمان BUN بالا با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان BUN بالا با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

چگونه برای درمان BUN بالا با طب میکرو چینی Osmotherapy "من سرطان با طب و پرتو دو سال پیش BUN سطح من تحت درمان قرار گرفت و پروتئین به کراتینین 28 7.5 باید به طور ناگهانی وارد هر ایده که چرا مستی من است repente.No به عنوان بالا به فشار خون پایین بیش زندگی من بدون دیابت ممکن است بیماری خود ایمنی poss لوپوس ".Contact دکتر آنلاین برای جزئیات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان داشته باشند.

بدون توصیه دکتر خود را در زیر است:

شما با سابقه بیماری فشار خون بالا، دیابت، بیماری قلبی و یا عفونت هستید؟ در این مرحله درمان زود هنگام ممکن است هنوز مشکل کلیوی او معکوس می باشد.

سطح خود را از کراتینین در امروز چیست؟ می پروتئین یا خون در ادرار وجود دارد؟ آیا آخرین گزارش ها، مانند آزمایش خون، آزمایش ادرار و آزمون عملکرد کلیه که من این جزئیات ارائه در گروه ما برای شما ارسال اکثر کارشناسان معتبر برای پیشنهادات؟

ما اغلب به استفاده از طب سنتی چینی گیاهی برای تعمیر کلیه آسیب دیده و ما باید بسیاری از درمان های موثر مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است تنها یکی از بسیاری از روش های درمانی طب چینی سنتی ما eficaces.Te شما بیشتر در مورد درمان های تخصصی ما بگویید بعد، وقتی که من ملاقات کرد اطلاعات بیشتر در مورد بیماری کلیوی فعلی خود را.

اگر در سلول های بنیادی علاقه مند، لطفا ترک پیام یا پست الکترونیک زیر با enfermedad-renal@hotmail.com سوالات خود را، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: